notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Valóban nem hirdethetnek a hotelek a Facebookon és a Googleben?

Bejelentkezés  |  Regisztráció  | 2024. Május 8. Mihály
  • EZ A HÍR TERJED A NETEN :

    Mosonmagyaróvár és környéke látnivalói!
    KACSA VAGY IGAZ?JÁRJUNK UTÁNA EGYÜTT!
  • EZ A HÍR TERJED A NETEN :

    Kávézót nyitnál? Ezért elengedhetetlen a víz vizsgálat!
    KACSA VAGY IGAZ?JÁRJUNK UTÁNA EGYÜTT!
  • EZ A HÍR TERJED A NETEN :

    Ez Miley Cyrus tökéletes fogainak titka
    KACSA VAGY IGAZ?JÁRJUNK UTÁNA EGYÜTT!

 | Szerző: Czifra Zsófia, hotel online marketing szakértő
címkék: Belföld

Valóban nem hirdethetnek a hotelek a Facebookon és a Googleben?

hirdetes
Czifra Zsófia, hotel online marketing szakértő
A mi értékelésünk szerint ez a hír:
Nem bizonyított
Szerinted? Olvasd el a cikket és szavazz a lap alján, mit gondolsz erről a hírről, és nézd meg mások véleményét, vagy küldj be információt, képet, véleményt írásban! Vessünk véget a facebook-on terjedő szennyáradatnak, állítsuk meg a kacsa hírek terjedését a közösségi média erejével.

Kitiltják a hotel és szálloda marketingeseket a Google és a Facebook hirdetési rendszeréből-  - ezzel a hírrel keresett meg bennünket egyik olvasónk. Utána jártunk Magyarország legnevesebb online marketing tanácsadó csapatánál, mi az igazság ebből?
 

Czifra Zsófia, a Marketing Professzorok online marketing ügynökség hotel online marketing specialistáját kerestük meg azzal a kérdéssel, mellyel egy olvasónk fordult hozzánk. Ő hotel marketingesként folyamatosan hirdet mind az AdWords, mind a Facebook hirdetési rendszerében, és egyre több hirdetését utasítják el. Próbált utána járni, mi lehet az oka, és azt a választ kapta, hogy a hotel és szálloda ipar tiltott terület lesz a CPC hirdetések esetében, de a keresőoptimalizálás visszaszorulása is várható. 

 

Czifra Zsófia több hotel online kommunikációját is koordinálja jelen pillanatban is, így pl. a Zichy Park Hotel, a siófoki Residence Balaton, és még sok egyéb, ismert szálloda online jelenléte fejlődik keze alatt, Máté Balázs marketing tanácsadó csapatában, a Marketing Professzorok cégcsoportban. 

 

Zsófia a választ komplexen adta meg, de kitért olvasónk kérdésére is. Szerinte a hotel online marketing területén 2018-ban a következő trendek fognak dominálni, az alábbi tanácsokat adta:

 

1. A robotok megkezdték a világ meghódítását – ne próbálj ellenállni, kezdj el inkább chatbotokat használni

 

Évek óta bizonyított tény, hogy a webhelyeken elhelyezett élő chat javítja a konverziós arányt, de számos szálloda nem képes ezt a szolgáltatást folyamatosan biztosítani. A független intézmények személyzeti szempontból gyakran igen limitáltak, tehát nem áll rendelkezésre mindig valaki, aki foglalkozhatna az élő beszélgetésekkel. Szerencsére van megoldás – a chatbotok. Habár ezek nem számítanak igazán újdonságnak, csak most kezdenek igazán elterjedni, köszönhetően az olyan platformoknak, mint például a Bing, ami sokkal egyszerűbbé teszi egy saját chatbot elkészítését.

 

A chatbotok fáradhatatlanul képesek kiszolgálni a látogatók kéréseit, bizonyos tekintetben sokkal hatékonyabban, mint bármelyik emberi lény tehetné. A chatbotok ugyan egyelőre csak egyszerűbb feladatok elvégzésére alkalmasak (pl. látogatók informálása, egyszerűbb rendelések felvétele, stb.), de biztosak lehetünk benne, hogy a jövőben egyre okosabbá és hasznosabbá válnak majd!

 

2. Amint fiókod alkalmassá válik rá, kezdd el használni az AdWords Nextet

 

A Google AdWords lassan, de biztosan egyre több felhasználó számára teszi elérhetővé az AdWords új verzióját, az AdWords Nextet, ami egy teljesen átdolgozott felhasználói felülettel rendelkezik. Habár az átszokás az új verzióra egy kis időbe telik majd, több olyan új funkciót is találsz majd benne, amik a „régi” AdWordsben nincsenek jelen.

 

3. A keresés jövője a hang, a jelent azonban a mobilok uralják

Az iparág egyik legnagyobb jelenlegi kérdése: „hogyan optimalizálhatok hangalapú keresésre?” Google Home, Siri, Alexa, Cortana – az utóbbi időben ugrásszerűen megnövekedett a hangalapú utasításokkal vezérelhető technológia képviselőinek száma. Persze ez a technológia még mindig rettentően fiatal, számos limitációval.

 

Az olyan iparágak számára – mint például a szállodák is –, ahol a felhasználók nagyon erősen támaszkodnak a vizuális eredményekre a kereséseik és vásárlói tölcsérükben való előrehaladás során, az ilyen eszközök egyre fontosabbá válnak. Habár idővel valóban egyre jobban oda kell majd figyelni a hangalapú keresésre, a szállodák egyelőre jobban teszik, ha idejüket és erőforrásaikat webhelyük mobil verziójának tökéletesítésére fordítják.

 

4. A helyi keresés egyre inkább a reklámok irányába mozog – a láthatóságért fizetned kell majd

A Google jelentése szerint 2017 első negyedévében 53%-os növekedést értek el a fizetett kattintásokból befolyó jövedelem terén az előző év ugyanezen időszakához képest. Nem titok, hogy a Googlenak kell a pénz, hiszen valamiből ki kell fizetniük többek között a részvényeseiket, és bevételük legnagyobb része egyértelműen a fizetett hirdetésekből származik.

 

Folyamatosan igyekeznek új módszerekkel egyre több pénzt szerezni keresési találataikkal, amit egyértelműen mutatnak a találati oldalaikon bevezetett rendszeres kisebb és nagyobb változtatások. A szakértők között nagyon erős az egyetértés arról, hogy a helyi keresés találatai fizetettekké válnak majd. Ezt arra alapozták, hogy a Google olyan változtatásokat vezetett be a Tudáspaneljében a Google Hotel CPC program keretein belül, amely lehetővé teszi az internetes utazási irodák és szállodák számára, hogy szponzorált hirdetéseket jelenítsenek meg. Árulkodó jel továbbá, hogy létrehozták a Google Mapsen belüli helyi hirdetéseket, és hogy legutóbbi tesztjeik közvetlenül a térképen megjelenő találatokon mutatják az árakat.

 

5. A legizgalmasabb új funkció, amit érdemes kipróbálni nem más, mint a fizetett keresésen belüli közönségcélzás

Idén számos marketing szakértőtől kérdezték meg, hogy mi az az egyetlen dolog, amit szeretnének alkalmazni fizetett keresőkampányaikban, de még nem volt idejük rá. Természetesen nem volt olyan köztük, aki ne vágyott volna egy kicsit többre, a legtöbben pedig a közönségcélzási lehetőségek mélyebb kihasználását emlegették.

 

A közönségcélzási opciók bővítése már egy jó ideje a Google egyik főbb projektjei között van, ami valószínűleg a Facebook rendkívül részletes és alapos célzási lehetőségei miatt került előtérbe. Ha még nem próbáltad ki a Google vagy a Bing különböző célzási opcióit, akkor nincs vesztegetni való időd. Az olyan lehetőségek, mint az RLSA (keresési hirdetésekhez használt remarketinglisták) vagy az ügyfélegyezés már most sok marketinges számára jó eredményeket hoztak. A piacon belüli szegmensek is megérkeznek hamarosan ezekre a platformokra.

 

6. A schema-t, azaz a strukturált adatokat már régóta használnod kellene

A SEO szakértők között gyakori téma a Schema strukturált adatrendszere, amely sokat javíthat a keresőtalálatok közötti helyezéseden. A helyi kereséstől kezdve a hangalapú keresésig, minden SEO specialista egyetért abban, hogy ha nem használod a Schema strukturált adatokat webhelyeden, akkor ne számíts arra, hogy a legjobban optimalizáltak közé kerülhess vele a találati oldalakon. Mivel a legtöbb szálloda webhelye még nem implementálta ezt, így érdemes minél előbb megtenni a szükséges lépéseket, hogy a versenymezőny élére kerülhess.

 

7. A keresőmarketingesek minden iparágban a CPC-k növekedését tapasztalják

A CPC-k emelkednek. A keresőmarketingesek minden iparágból egyre magasabb árakat látnak a tökéletes egyezésű brandelt kulcsszavak mellett. Ezek kellene legyenek a legalkalmasabb, legalacsonyabb CPC-vel rendelkező kulcsszavak, mégis egyre nő az áruk. Egyesek szerint egy 2017-es májusi algoritmusmódosítás felelős érte, de senki sem biztos a valódi okában. Egyelőre nincs mit tenni, csak várni, hogy tovább növekednek-e majd az árak, vagy visszatérnek a régi helyükre.

 

8. Figyelned kell az oldalsebességre

A Google nem véletlenül próbálja sürgetni az AMP-ot – számukra is nagyon fontos a weboldalak sebessége, különösen (de nem kizárólag) a felhasználók mobileszközein. Minden 5 másodpercnél tovább betöltő oldal túl lassúnak számít. Ezt az időt a scriptek minimalizálásával, a képek tömörítésével és hasonló tevékenységekkel csökkentheted. Még a legapróbb javítások is sokat tehetnek a konverziós arányod javításáért és a visszafordulások elkerüléséért.

 

A felhasználóknak egyre szigorúbb elvárásaik vannak, és ha webhelyed nem képes lépést tartani velük, akkor biztos lehetsz benne, hogy otthagyják majd. Egy felmérés szerint minden további másodperc 7%-os konverziócsökkenést eredményez – ezt nem érdemes megkockáztatni.

 

9. A tartalommarketing fontosabb, mint valaha

A tartalom mindig is fontos volt a SEO-ban. A Google tavaly hivatalosan is bejelentette, hogy a tartalom a három legfontosabb rangsorolási szempont egyike, ezért továbbra is nagyon fontos, hogy webhelyeden bőséges, releváns tartalom szerepeljen, amely értékes ügyfeleid számára.

 

Persze fontos észben tartani, hogy nem létezik egyetlen meghatározó megoldás, ami minden helyzetben megfelelő. A sikerhez szükséges tartalomtípus minden iparágban más. A szótartalom még mindig fontos szempont, és a top 10 helyezésű oldalak általában legalább 1900 szót tartalmaznak. Persze nem csupán a terjedelem a lényeg – a tartalom és annak prezentálása is releváns kell legyen a felhasználó szándékához.

 

Egy 2017-es rangsorolási szempontokat vizsgáló felmérés szerint a szállodák és utazási irodák webhelyein a siker a képes tartalmakban rejlik. A szállodák számára különösen fontos az érdeklődő online látogatók vizuális elemekkel való megnyerése, persze csak az elmaradhatatlan és legalább ilyen megnyerő szöveges tartalom kíséretében. 

 

Megszűnnek a Facebook és Google hirdetések?

Ugyan már! Ne higgy az ilyen pletykáknak. Vagy félre akartak vezetni, vagy csak meg akartak viccelni ezzel, teljesen alaptalan. Mind a Google mind a Facebook számára nagyon fontos a turizmus és vendéglátás, mindig ügyfelük maradsz! Foglalkozz inkább azzal, hogyan tudsz a szállásközvetítő rendeszereket megkerülve, jutalék nélkül, minél több közvetlen foglalást szerezni az online marketing segítségével. Szívesen segítünk, nagy tapasztalatunk van ebben! Keress bennünket, kattints IDE most!

Szavazz, szerinted ez a hír:
Kacsa
Nem bizonyított
Részben igaz
Igaz
Mondd el a véleményed a cikkről, értékeld 1-5-ig!
Átlagos értékelés: 4,80 | Szavazatok száma: 10
hirdetes

Van információd a témáról? Képed, bizonyítékod?
Írd le nekünk, küldd be, megjelentetjük! Kattints ide!


Kávézót nyitnál? Ezért elengedhetetlen a víz vizsgálat!

Kávézót nyitnál? Ezért elengedhetetlen a víz vizsgálat!

2024-03-21

Egy kávézó nyitásának alapfeltétele, hogy rendelkezz a szükséges engedélyekkel, például a víz vizsgálat eredményével. Lássuk, miért olyan fontos ez 2024-ben!

Fogszabályozás előtt állsz? Akkor ezt a 8 dolgot tudnod kell!

Fogszabályozás előtt állsz? Akkor ezt a 8 dolgot tudnod kell!

2024-03-07

Ebben a cikkben áttekintjük a fogszabályozás legfontosabb szempontjait, és megosztunk néhány hasznos tippet azoknak, akik előtt állnak ezen utazás.


2024-01-11 Milyen térelválasztási lehetőségeink vannak egy irodában?

Az irodai környezet megteremtésekor a térelválasztás kulcsszerepet játszik, hiszen jól megválasztott megoldások segítenek optimalizálni a munkaterületeket

2023-12-06 5+1 Játék, Amivel Minden Szülinapi Zsúrt Fel lehet Dobni!

Egy sikeres szülinapi buli kulcsa a szórakoztató és izgalmas játékokban rejlik. Ha szeretnéd feldobni a következő zsúrt, itt van néhány ötlet, amelyek garantáltan leköti majd a kis vendégeket.

2023-11-20 Megéri-e az Influencer Marketing egy szálloda számára?

Az online térben való jelenlét és a szállodák népszerűsítése érdekében az influencer marketing egyre fontosabb. De tényleg megéri a szállodáknak ebbe fektetni?

2023-10-12 5+1 tipp amivel meglepheted a kollégáidat karácsonyra

A karácsony az év egyik legcsodálatosabb időszaka, amikor szeretetet és melegséget osztunk meg azokkal, akik fontosak számunkra, ideértve a kollégáinkat is

Fogszabályozás előtt állsz? Akkor ezt a 8 dolgot tudnod kell!

A fogszabályozás sokak számára fontos lépés lehet az egészséges és vonzó mosoly elérésében. Akár tinédzserként, akár felnőttként fontolóra...

Az egyik legjobb fogpótlási módszer: Mennyibe kerül a fogkorona?

A fogászatokról, fogorvosokról terjeng az a rémhír, hogy méregdrágán, és fájdalmasan dolgoznak. Igaz ez? Tényleg egy vagyonba kerül, ha valaki...




IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a misztikus, érdekes hírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.